379 kr/timme
Samtliga priser är inklusive mervärdesskatt och efter rut-avdrag.
Ett städat, rent och fräscht kontor är viktigt för arbetsmiljön. Välvårdade och fräscha lokaler innebär en ren och trivsam miljö för både medarbetare och besökare/kunder.
Abonnemangsstädning innebär att städningen utförs på regelbundna tider, samma dag och tid, av samma personal och i enlighet med vad som passar era scheman och er verksamhet bäst. Vi är på plats enligt överenskommen tid och utför tjänsten enligt era önskemål, krav och riktlinjer.
Vi har flerårig erfarenhet av kontorsstädning och lägger stor vikt vid att arbetet utförs professionellt och noggrant. Det är viktigt att ni som kunder litar på oss och känner er fullkomligt nöjda!
Vi köper in och medtager allt material så att det behöver ni inte tänka på. Allting ingår i priset.
Vi tar med oss det städmaterial som behövs och det ingår i priset.
Toapapper? Förbrukningsmaterial.
Vi erbjuder också storstädning, flyttstädning och renoveringsstädning samt fönsterputs för företag och kontor. Tjänsterna kan väljas separat eller kombineras.
KOLLA HEMFRIDS TILLÄGGSTJÄNSTER
Kontakta oss idag för att boka ett kostnadsfritt besök så hittar vi tillsammans en plan som passar er. Ni kan också får en offert utan/innan ett möte – kontakta oss här!
Proffsig städning och garanti på arbetet
Städning på era villkor utifrån era behov och önskemål
Kan välja till fönsterputs eller tvätt och strykning
Alltid samma person som kommer hem till er
Den person som ansvarar för ert hushåll lär sig allt bättre hur ni vill ha det och arbetet blir bättre och effektivare
Fördelarna med regelbunden hemstädning
Kostnaderna är lägre
Ingen bindningstid, kan säga upp städningen
ALLA RUM (inkl. bad/toalett och kök)
KÖK (Utöver ovanstående)
Hiss, trappuppgång & éntre
BADRUM OCH TOALETT (Utöver ovanstående)
Det är vår främsta prioritet att kunden ska känna tillit till både kompetens och engagemang. Därför görs kontroller av personalen på plats efter varje uppdrag. Därav lämnar vi garanti på utfört arbete. Vi arbetar även löpande med att förbättra och utveckla kvalitet och kompetens.
Med oss har vi utbildad, kunnig och erfaren personal som har arbetat med städning i många år. För oss är det viktigt att de som är en del av Servisio förstår vad arbetet innebär, tar hänsyn till kundens behov och önskemål i första hand, utför beställda tjänster på bästa möjliga vis och i alla lägen är pålitliga.
För din trygghet som kund har vi en ansvarsförsäkring med ett försäkringsbelopp på upp till 10 miljoner kronor.
Hos oss är kunden i fokus och era önskemål och behov avgör hur och när städningen, eller andra tjänster, utförs. Via kontinuerlig kommunikation mellan ledning, personal och kund ser vi till att allting fungerar och hanteras effektivt.
Ni är alltid välkomna att kontakta oss med frågor och funderingar. Vi hjälper gärna till med att skräddarsy lösningar och tjänster efter era behov och önskemål. Boka ett kostnadsfritt besök så hittar vi tillsammans en plan som passar er. Det går också bra att kontakta oss för en offert utan/innan ett möte.
Vi nås på 0720 465 255 eller kontakt@servisio.se. Eller direkt via vårt kontaktformulär här.